Jesteś tutaj: Strona główna

Kalendarium


Reklama

 

Stanisław Janowski

Dyrektor zarządzający
sekretariat@polsatmedia.pl

 

Agnieszka Wieczorek-Biedrzycka

Dyrektor ds. komercyjnych

 

Katarzyna Tomczuk

Dyrektor ds. sponsoringu i projektów specjalnych

 

Katarzyna Niewiadomska

Dyrektor ds. wspomagania planowania kampanii i organizacji bloków reklamowych

 

Paweł Iwanicki

Dyrektor ds. badań i analiz

 

Wojciech Niesiobędzki

Dyrektor ds. mediów nietelewizyjnych

 

Magdalena Niewińska

Dyrektor ds. obsługi klienta

 

Paweł Melon

Dyrektor ds. obsługi klienta

 

Marcin Stępniak

Dyrektor ds. obsługi klienta

 

Marcin Szaniawski

Dyrektor ds. marketingu i pr

 

Magdalena Fudali

Kierownik pionu obsługi biura i administracji

 

Biuro Reklamy Polsat Media to portfolio 70 kanałów telewizyjnych, łączących dużą ogólnopolską stację telewizyjną Polsat oraz szeroki pakiet kanałów tematycznych. Łączny udział w oglądalności stacji obsługiwanych przez nas reklamowo w 2017 roku wyniósł ponad 31% w grupie celowej A16-49 (dane NAM: 1.01.2017 – 31.12.2017).

Polsat Media to również oferta reklamowa największej telewizji internetowej IPLA, ponadregionalnej stacji radiowej Muzo.fm, platformy Polsat Media AdTube, Polsat Media AdScreen. W latach 2009, 2010, 2012, 2013, 2014 i 2017 Polsat Media zostało uznane za najlepsze biuro reklamy wśród stacji ogólnopolskich w raporcie Media i Marketing Polska. W 2012 roku zostaliśmy laureatem głównej nagrody na gali Media Trendy w kategorii „Zintegrowana Kampania w Mediach Cyfrowych” oraz zdobyliśmy wyróżnienie w kategorii „Wykorzystanie Internetu i Mediów Interaktywnych – podkategoria: Engagement” za realizację  projektu „Kasia Live Baking”, pierwszego w Polsce interaktywnego programu kulinarnego „na żywo”, transmitowanego w internecie za pomocą wielu platform.

Jesteśmy młodym i zgranym zespołem złożonym z ponad 140 utalentowanych osób. Naszą największą siłą jest doświadczenie na rynku. Zdobyliśmy je pracując zarówno po stronie domów mediowych jak i telewizji. Przykładamy szczególną wagę do wysokich standardów obsługi klienta oraz relacji biznesowych. Inwestujemy w ludzi, wiedzę i narzędzia, dzięki czemu cały czas się rozwijamy i rośniemy w siłę.